tirsdag den 25. juni 2013

Lidt om at sy og en huske-liste


Idag har vi besøgt min oldemor.
Vi spiste aftensmad ved hende.
Det var rigtig hyggeligt. Jeg kørte i min oldemors bil for første gang.
Casper har kørt i den flere gange.

Jeg fik syet noget på et dynebetræk, jeg har. Der var gået noget op for neden.
Min oldemor havde gjort symaskinen klar, og Casper syede det så for mig.
Fordi efter sidste gang magter jeg ikke at prøve igen.
Sidste gang opgav jeg, fordi det gik galt hele tiden. Først var der det ene galt og så det andet galt.
Så der endte det også med, Casper syede det.
Min oldemor havde dog regnet med, jeg skulle sy idag, så jeg kunne øve mig, men jeg har ingen tålmodighed med sådan noget. Ikke fordi jeg ikke ville kunne lide det, men hvis tingene bliver ved med at gå galt, så magter jeg det til sidst ikke, og så giver jeg op.
Men jeg fik betrækket syet, og det er det vigtigste(:

 
Mig og Simba


Jeg skal også snart i gang med at lave en huske-liste.
Det gør jeg altid, når vi skal besøge min mor og stedfar, så det gør jeg også denne gang, når vi skal besøge dem i sommerhuset nogle dage.
Ellers ender det med, at jeg glemmer noget. Så denne gang vil jeg gå i gang nogle dage før, fordi der er så mange ting, vi skal huske denne gang, så hvis jeg kommer i tanke om noget, kan jeg tilføje det på listen(:
Og så er det så let, når man skal pakke, fordi så har jeg styr over, hvad jeg har pakket, og hvad jeg mangler at pakke, da jeg så streger tingene ud, som jeg har pakket(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar