fredag den 14. juni 2013

Tøj jeg synes er mindre kønt #3


Som jeg har skrevet i de 2 andre indlæg, hvor jeg viste tøj, jeg synes var mindre kønt, så er det ikke for at kritiser hjemmesiden eller andre, der går i det tøj.
Det er bare min mening om, hvad jeg synes ikke er særlig kønt.

Disse ting er fundet på smartgirl.dk

 
Jeg synes virkelig ikke disse busker er kønne.
Og det er pga. farverne, fordi hvis farverne havde været mere "neutrale" så havde jeg synes, det var nogle fine bukser.
 
 
Nu går jeg ikke med hat, men derfor synes jeg, der findes mange flotte hatte, men denne her synes jeg ikke er særlig flot. Den minder mig om noget, de fine damer gik med i gamle dage.
Det er både hattens form og farve, jeg ikke kan lide ved denne hat.
 
 
Denne form for sko som jeg synes minder om vandresko, dem er jeg ikke vilde med.
Jeg kan ikke se det pæne i dem.
Måske hvis de var helt sorte, men så også et par i en anden farve magen til, og dem synes jeg heller ikke var kønne. Er lidt i tvivl om, om det er hele skoen eller bare de farver, jeg har set dem i, jeg ikke bryder mig om.
 
 
Igen med disse bukser er det også farverne, jeg ikke bryder mig om.
Selve bukserne facon kan jeg godt lide, så hvis de havde været i nogle andre farver, jeg kunne lide, så ville jeg godt kunne lide bukserne.
 
Jeg synes faktisk, det er svært at finde tøj, jeg slet ikke kan lide, fordi jo der er da meget tøj, jeg ikke kunne finde på at gå med, men det er pga. det ikke er min stil, og at selve tøjet er flot.
Undervejs når jeg finder tøj, jeg ikke bryder mig om, finder jeg til gengæld en masse flot tøj, jeg godt kan lide(:
 
Er der noget af det her, I godt kan lide eller ikke kan lide(:?
Vil meget gerne høre jeres mening(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar