lørdag den 29. juni 2013

Har I dyr?


Hvis der er noget, der kan gøre mig glad, så er det mine små babyer.

Den kærlighed jeg har til mine 3 fantastiske dyr, den kan ikke beskrives.
Min kærlighed er nemlig så stor.

 
 
 
De kan altid få et smil frem på mine læber.
 
Jeg synes, jeg har de 3 smukkeste dyr i hele verden.
Sådan vil en mor altid tænke om sine egne børn, og sådan har jeg det også med mine dyr.
 
Jeg tænker på mine dyr som børn.
Og så må folk tro, at jeg er lidt kuk-kuk.
Nogen mennesker ser et dyr som et dyr, men jeg ser dyr som meget mere end det.
 
Jeg er taknemmelig for, at jeg har fået denne "evne" til at elske dyr så højt.
Jeg kalder det en "evne" fordi jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal kalde det.
Man kan selvfølgelig også sige "følelser for dyr."
 
Den følelse jeg får, når jeg ligger i sengen, og en af dyrene ligger sig tæt ind til mig.
Ja, den er svær at beskrive. Men jeg får en følelse af tryghed.
Og så der kan min krop rigtig falde til ro.
 
Dyr er bare fantastiske, og det er ikke sidste gang, I ser mig skrive det(:
 
Jeg er lidt nysgerrig.
Er der nogen af jer læsere, der har dyr?
Hvis I har, hvilke dyr har I så(:?
 
Kram Heidi(:
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Jeg har en hund, en kat og en kanin. Vi havde faktisk 6 kaniner, men 4 af dem blev aflivet, og den 5 kom ud i en børnehave :) og måske har vi små killinger på vej? .........

    SvarSlet
  2. Puha, vi har næsten en hel zoo herhjemme! :D

    En kanin, to larmende undulater, to skildpadder af arten rødørede terrapin samt en masse suttefisk (røde algespisere) og zebrafisk. :)

    SvarSlet
  3. jeg har fire skønne katte, de er også ligesom mine små børn.:)

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt at høre om, hvilke dyr I har(:
    Og det varmer mit hjerte at vide, at jeg ikke er den eneste der ser mine dyr som mine børn(:

    SvarSlet
  5. Jeg ved lige nøjagtig hvad du mener. Jeg har det selv præcis lige sådan med mine dyr. Jeg tror lidt det har noget med ubetinget kærlighed og tillid. Man VED at dyrene elsker en for den man er uanset hvem og hvad man er. Dyrene viser sin ubetingede kærlighed uden forbehold. Hvem kan sige nej til det? Mennesker kan man aldrig helt stole 100% på (er min erfaring) men det kan man på dyrene.
    Desværre mistede jeg/vi vores ene pusling for en måned siden. DET var godt nok hårdt. Der mangler bare en i flokken nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nøjagtig, sådan jeg har det.
      Ens dyr vil altid elske en uanset hvordan du ser ud, om du har en uddannelse eller ej, osv. Så længe man giver dem masser af kærlighed. Hvis man behandler sine dyr ordentligt, så kan man altid regne med, at de står ved ens side.
      Årh det kender jeg godt.
      Vi mistede vores lille killing sidste år, og jeg føler stadig, at hun mangler herhjemme:(

      Slet