lørdag den 29. december 2012

Shopping tur



Hvor har det været en hyggelig dag i Rosengårdscentret med Camilla.
Først brugte vi godt nok noget tid på at finde en parkeringsplads, men vi fandt da en.

Vi var i en masse butikker, og lidt ting fandt jeg da.

 
Vi var bla. inde i Tiger butikken.
Jeg var blevet bedt om at finde nogle sugerør til nytårsaften af Casper, og her fik man 100 sugerør for 10kr( mener det var 10 kr.) og så købte jeg lige nogle knæklysbriller(:
 
 
I føtex fandt jeg disse lækre bukser. Jeg er typen, der er ligeglad med, om mit tøj er købt i en tøjbutik eller føtex, bilka osv. Jeg er så kræsen med tøj, at jeg godt kan gå flere måneder uden at købe noget tøj, fordi jeg er så kræsen, og når jeg så endelig finder noget tøj, jeg kan lide, så køber jeg det altid, og så er det lige meget, hvad butik det er i(:
Som I kan se på billede, sneg Fox sig lige med på billede(:
 
 
Her har jeg foldet dem sammen.
Det nogle rigtig hængerøvsbuker/ posede bukser, og sådan nogle bukser elsker jeg(:
 
Jeg og Camilla fik lagt en makeup fra nogle fra et makeup mærke/firma der hedder Gaya.
Det er produkter uden parfume og alt det der.
Så det er rigtig godt for ens hud.
Jeg fik at vide, at jeg havde valgt en god øjenskygge, og den passede rigtig godt til mine øjne, så den ville hun ikke ændre på. Jeg fik renset hud med flere produkter, og lagt en pudder der også var en foundation og en anden slags. Så 3-i-1.
Og fik også mascara på.
Var sjovt at prøve at få lagt makeup af en professionel, samt at få nogle gode råd og at få lov til at prøve det selv(:
Jeg var meget positiv over resultatet.
Jeg købte en rensecreme, som man kan bruge til at rense huden med og til at fjerne makeup.
Som en skin tonic, men det ikke en skin tonic.
Hun var rigtig flink, og så talte hun engelsk, men overraskende nok forstod jeg en hel del af det(:
 
 
Denne rensecrem kostede 360kr, da jeg fik 10% rabat.
Så den er lidt dyr, men synes ikke skin tonic virker på min hud.
Så håber, at denne virker(:
 
Jeg har haft en rigtig hyggelig dag(:
Min ryg er træt nu.
Da vi skulle kom, spurgte Camilla, om jeg ville køre hjem i hendes bil, og det er anden gang, jeg kører i hendes bil. Hun har en bil magen til os.
 
Kram Heidi(:
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Vi havde også svært ved at finde en parkerings plads inde ved centret i dag! Shit alle de mennesker! :P Fine ting du har fået købt! :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg havde slet ikke troet, der var så mange mennesker.
    Vi blev nødt til at holde ved ikea.
    Mange tak(:

    SvarSlet
  3. Den er rigtig god den der rensecreme:)
    Knus Amandaoliviadalum.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Det er jeg glad for at høre, den er(:

    SvarSlet