torsdag den 13. december 2012

Lidt farve igen



Igår var jeg og Casper i Rosengårdscentret og bagefter i Petworld.
Vi fik købt nogle af dyrenes julegaver(:

Vi spiste igår ved min oldemor. Bagefter besøgte vi min far og stedmor.
Da vi skulle til og gå, og Fox skulle sige farvel til Lille Nala ( deres kat. Vores Nala er mor til deres Lille Nala.) der begyndte Lille Nala at slikke Fox. Det var så sødt at se(:

Casper er næsten lige taget på arbejde, så jeg overvejer snart at gå ind og sove igen.
Jeg var vågen lidt i nat nemlig:/

Jeg overvejer også at gå over og tage sol idag. Jeg er begyndt at tage sol igen.
Og det er ikke, fordi jeg er blevet mindre bange for at få kræft, men jeg vil virkelig gerne have noget farve. Det får min selvtidlid op. Jeg bruger normalt pudder, når jeg skal nogen steder, men jeg bruger ikke pudder, når jeg er herhjemme eller skal over og handle. Og det jo ikke på hele kroppen, jeg bruger pudder jo.
Jeg prøver ikke at tænke på kræft, når jeg tager sol. Men jeg skal heller ikke forsætte med at tage sol hele tiden. Det er bare lige til at få lidt farve, så jeg er lidt pæn til juleaften og nytår(:

Nu til noget andet. Jeg elsker at modtage julekort her i december, og vi har allerede modtaget 5(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar