lørdag den 15. december 2012

Eftermiddags hygge og gaveudveksling



Jeg og Casper har haft en rigtig hyggelig eftermiddag med min veninde, Camilla og hendes kæreste(:
Det var en rigtig fin lejlighed, de har. Det er første gang, vi skulle besøge dem.
Det var bare så hyggeligt.

Først sad vi og snakkede, og så fik vi noget at spise, og bagefter spillede vi spil, mens vi fik chips og slik.

Det var dejligt at se Camilla igen. Det er rigtig lang tid siden, jeg sidst har set hende.
Vi fik byttet julegaver, og hun har også købt en gave til dyrene. Det gjorde hun også sidste år.
Men jeg kalder hende også Moster overfor vores dyr, og hun kalder dem selv for hendes nevøer og nieche(:

Jeg er ret træt nu, fordi i nat vågnede jeg flere gange, fordi Fox vågnede, og så talte Casper i tlf med sit arbejde meget tidligt om morgen, og så vågnede jeg af det.
Så jeg kan godt mærke, jeg har sovet dårligt i nat.

Husk I meget gerne må gå ind og like min blogs facebookside, hvor I kan følge med i, hvornår der kommer et nyt indlæg på bloggen, samt jeg poster statuser og billeder(:
I finder min side Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar