tirsdag den 25. december 2012

En rigtig hyggelig juleaften



Hvor havde jeg en rigtig god juleaften igår(:

Da vi kom hjem til min far og stedmor fik vi juleslik og sad og hyggede med at se fjernsyn(:

 
Vi fik så meget lækker mad.
Der var gås og flæskesteg med brunkartofler, og alt det der hører til(:
MUMS.
 
 
Og det var rigtig lækkert med ris a la mande bagefter(:
 
 
 
Vi sang julesange og gik rundt om juletræet.
Da vi fik om juletræet, gik Fox med os rundt, og det var bare så sødt(:
Da vi sang "Nu det jul igen" og løb rundt om træet, begyndte Fox også at løbe(:
 
 
Juletræet med tændte lys.
 
 
Lille Nala var rigtig i krig med julegaverne. Hun elskede at prøve at lege med gavebåndet, mens det sad på gaverne, og hun nåede os at gå ind mellem alle gaverne.
 
 
Casper pakker en julegave op.
 
 Jeg har haft sådan en hyggelig dag igår(:
Og jeg har fået så mange gode gaver, men de kommer i et andet indlæg.
Jeg nød rigtig at holde jul ved min far og stedmor igen.
Det er rigtig mange år siden sidst, så det var så hyggeligt at holde der igen(:
 
Jeg håber, I havde en god aften med jeres nærmeste.
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar