torsdag den 13. december 2012

En lille hjælp



Som jeg har nævnt nogle gange, er jeg administrator/skribent på Shop Cici's facebookside.
I finder Shop Cici's hjemmeside Her

Jeg har før anmeldt en masse lækkert makeup fra dem, og jeg har virkelig intet dårligt at sige om dem.
Men vi ar nu nået over 100 likes på facebook, så der ville blive trukket 2 vindere juleaften, men forleden valgte vi at trække den ene, fordi folk havde været så søde at dele siden.
Så der bliver trukket 1 vinder juleaften i julekonkurrencen på facebooksiden.
I finder julekonkurrencen Her

Vinderen har 4 valgmuligheder af præmier at vælge imellem.

Men hvis facebooksiden når op på 200 likes inden juleaften, vil der blive trukket 2 vindere mere.
Altså i alt 3 vindere.
Så I må meget gerne gå ind og like facebooksiden og dele den.
Det vil betyde meget for mig(:



Jeg har også gang i en give away fra Shop Cici hvor vinderen vinder valgfrit makeup for 300kr.
I finder give awayen Her
En vinder vil blive fundet på mandag, den 17 december.

Kram Heidi(:



2 kommentarer:

  1. Skal helt klart derind og have lidt nyt make up når julen er ovre. :)
    Liker allerede og et par af mine veninder gør vidst også :)

    SvarSlet
  2. Jeg er ihvertfald meget glad for det makeup, jeg har derfra(:
    1000 tak, er jeg rigtig glad for(:

    SvarSlet