torsdag den 20. december 2012

Zzzzzz


Jeg troede, at sidste nat var slem, men det fandt jeg ud af i nat, den ikke var i forhold til denne nat.

Jeg havde svært ved at sove, så lå vågen i 1 time, og så vågnede jeg og faldt jeg i søvn igen hele tiden.
Jeg kan kun falde i søvn, når jeg ligger på ryggen. Er underligt, men kan jeg åbenbart kun.
Men når jeg ligger der i 10-15 min, ( hvis jeg er vågen) får jeg ondt i ryggen, så skal jeg vende mig om på en af siderne, og der ligger jeg ofte godt, men uanset hvor godt jeg ligger på siden og uanset hvor længe jeg ligger der, så kan jeg ikke falde i søvn.
Jeg havde det netop sådan der i nat.
Udover det havde jeg en del dårlige og underlige drømme.



Jeg fik ikke sovet til middag idag, selvom jeg var(er) træt, men da jeg lå og prøvede på at sove, så kom pakkeposten, og så opgav jeg.

Jeg er helt nervøs for at skulle sove i nat, fordi jeg vil bare gerne sove, men er bange for, jeg ikke kan.
Jeg skal tidligt op i morgen for at køre Casper på arbejde, da jeg skal have bilen. Så vil bare gerne sove godt i nat.

Men ikke nok med alt det, så har jeg haft ondt i maven, når jeg skal til og sove.
Eller bare når jeg ligger ned. Ikke sådan en smerte jeg ikke kan holde ud.
Men en smerte, hvor jeg ved, jeg har smerter, pga. noget psykisk.
Så det har jeg også kunne mørke igår nat og i nat, også da jeg var over og tage sol.
Håber snart den smerte går væk. Ligger mest mærke til den, når jeg skal sove, fordi der ligger jeg og prøver at tænke på alt muligt.

Så jeg håber, jeg kan sove i nat(:
Fordi imorgen får jeg nok ikke sovet til middag, heller ikke lørdag, søndag og mandag.
Så jeg vil bare gerne sove godt, men kan også være, jeg netop kan sove i nat, fordi jeg ikke har sovet til middag idag.

Nå men en positiv ting er, at tænkt det allerede er den 20 december idag.
Kun 4 dage til jul. Og 3 dage til lille juleaften.
Hvor har tiden dog gået hurtig, men på en måde er den også gået stille og roligt, synes jeg(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Tag et varmt langt bad, og bagefter går du direkte i seng og ligger dig med en bog, en reklame, så er det noget med din tempratur den stiger og så falder igen, så falder man hurtigt i søvn, det er bevist i fjernsynet og hjælper på mig. :)

    SvarSlet