lørdag den 8. december 2012

En hyggelig dag



Idag har jeg været hjemme ved min veninde i hendes nye lejlighed.
Jeg synes, det er en rigtig fin lejlighed, hun har fået sig(:
Det var rigtig hyggeligt at se hende igen.

Vi skulle så finde en Rema, og vi kørte bare rundt, fordi vi kunne bare ikke finde den.
Min veninde vidste, der lå en Rema, hun kunne bare ikke huske, hvor den lå.
Og jeg er bestemt ikke god til at finde vej. ( Har engang skulle finde et sted, hvor jeg kørte med GPS, og der endte det alligevel med, jeg ikke kunne finde stedet.)
Jeg blev nødt til at ringe til Casper for at få ham til at søge på nettet, men det hjalp ikke så meget.
Men vi fandt det til sidst(:

Jeg skulle køre på motorvejen alene for første gang, og det gik faktisk godt.
Jeg havde været lidt nervøs ved tanken om det.

Jeg er ret træt nu. Jeg vågnede halv ni i morges, og så plejer jeg jo at sove til middag, men har jeg ikke gjort idag, så håber, jeg sover godt i nat(:

Imorgen skal vi lave julekonfekt og havregrynskugler, og så skal vi pakke julegaver ind(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar