onsdag den 12. december 2012

En hjælpende hånd



Jeg tænker tit over, der ikke er så mange, der har så mange penge her op til jul.
Og jeg får det ret skidt ved tanken om det. Tanken om at der er nogen her i Danmark der knapt kan klare julemåneden, ja det synes jeg er så synd.  Jeg er glad for det, jeg har, og det jeg får.


Christine fra bloggen Mit æble om dagen har lavet et indlæg, hvor hun har 6 gavekort til en hjemmeside med børnetøj. Det er lidt alla en give away, hvor det er for dem, der ikke har så mange penge her op til jul. Dem der vinder får hver 2 gavekort på 50 kr pr kort.
Men hvis der kun er en, der deltager, får personen alle 6 gavekort.
Man skal selvfølgelig kun deltage, hvis man ikke har så mange penge. Fordi det er det, formålet er. At hjælpe andre.
I finder hendes indlæg Her

Jeg synes, det er en rigtig sød tanke af Christine at gøre det.
Det er dejligt at se, der er nogen, der tænker på dem, der ikke har så mange penge.
Det varmer virkelig mit hjerte.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar