søndag den 16. december 2012

At hjælpe de små



Jeg har læst at på Maxi zoo's facebookside  (som I kan finde Her )
at man kan aflevere foder, legetøj, seler og sådan til dyr, som man ikke bruger mere, og så bliver det givet til internater og fx. Inges kattehjem, som så kan få glæde af det.



Så idag da vi var over og hente Fox' adventsgave, spurgte jeg, om de kunne bruge en hundetaske, som Fox næsten ikke har brugt, og de kunne de sagtens, og jeg fik også spurgt, om det var ting til katte og sådan, og det var det, og så sagde hun, at de tog imod sådan nogle ting med kyshånd. Jeg fik en dejlig følelse indeni bagefter. Det at vide, at nogen får glæde af den, gør mig glad.
Men nu har vi så samlet noget af det legetøj, Fox ikke leger med længere, men som stadigvæk er pænt, og så havde vi også noget til katte, så det vil vi give dem næste søndag(:

Jeg synes, det er sådan en god ide med, at man kan aflevere tingene derover i stedet for at smide ting ud, som stadigvæk kan bruges.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar