tirsdag den 11. december 2012

Lost



Sidste år fortalte en i Caspers familie mig om serien Lost.
Jeg synes, den lød god, men jeg fik den aldrig set.
Så opdagede jeg, de havde den på Viaplay, men jeg tog mig ikke sammen til at se den.

Forleden havde jeg og Casper ikke noget at se i fjernsynet, så vi gav Lost en chance.

 
Efter første afsnit havde jeg det lidt sådan, at den ikke var dårligt, men så god var den heller ikke.
Nu 9 afsnit senere: Jeg er VILD med den.
Jeg er blevet helt afhængig af den serie.
Casper er lige så vild med den, som jeg er.
Og der sker noget spændende og nyt i hvert afsnit.
Og det kan jeg rigtig godt lide.
Efter hverts afsnit har jeg det sådan, at jeg vil se det næste afsnit med det samme,
fordi jeg er spændt på, hvad der sker(:
 
Er der nogen af jer, der har eller ser Lost(:?
 
Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Jeg har ikke li selv set den, men både min mor og ene søster er hel opslugt af den:)

    -Bettina

    Lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Heh, forstår jeg godt, de er, fordi det er jeg virkelig også(:

      Slet
  2. jeg har set den for længe side den er ok god :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også lidt langsom om at komme i gang med at se den. Nu er der ved at være en del sæsoner. Men bedre sent end aldrig(:

      Slet
  3. For en del år siden blev den sendt som julekalender - men på hvilken kanal, husker jeg ikke lige. Det var første gang jeg så den. Fik ikke set hel fra start, men sad klinet til skærmen. Siden fortsatte de med de følgende sæsoner, men et sted undervejs faldt jeg fra. Nu får jeg helt lyst til at se den igen. :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg elsker lost :-) Super fed serie.

    Knus Amanda
    amandavang.blogspot.dk

    Feel free to follow!

    SvarSlet