søndag den 2. december 2012

Julekonkurrence


Jeg er med i en julekonkurrence fra Luxmode
Hvor jeg kan vinde en virkelig lækker tasker, og I ved, hvordan jeg har det med tasker.
Jeg ELSKER tasker.

Luxmode sælger mærkevare ting til meget billige penge, og de er ikke fake.
De kan sælge dem så billigt, da de bla. køber rester.
De har så mange lækre ting derinde.
Bla. en masse lækre tasker.

Men jeg vil SUPER gerne vinde denne konkurrence, og der har jeg brug for jeres hjælp.
Jeg får 1 lod for hver der tilmelder sig deres nyhedsbrev, så det vil betyde SÅ meget for mig, hvis I vil tilmelde jer deres nyhedsbrev. I tilmelder jer lige Her I behøver ikke skrive jeres adresse.
Det er det samme sted, man skriver, hvis man har spørgsmål, men det er der, man tilmelder sig nyhedsbrevet. For at de kan se, det er mig, der skal have loddet, skal I efter jeres navn skrive ( Dyreglad pige)
For dem der er tilmeldt nyhedsbrevet, bliver der fundet en vinder, der vinder et gavekort på 400kr til hjemmesiden. De har så mange lækre ting at vælge imellem(:

Hvis I køber noget derinde, får jeg 1 lod pr. 100kr, I køber for, og der skal I også skrive (Dyreglad pige) efter jeres navn, så de kan se, det er mig, der skal have loddene.
Det vil betyde så meget for mig, hvis I vil gøre mig den tjeneste(:

Konkurrencen slutter den 19 december.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar