torsdag den 6. december 2012

Off the map



Off the map er en serie.
Jeg er begyndt at se den, og jeg fandt den inde på viaplay.
Og jeg må ærligt indrømme, at jeg er vild med den.


Da jeg læste om den derinde, var jeg sikker på, den var noget for mig.
Jeg er jo vild med krimier, og jeg hader tøseserier og tøsefilm.
Men jeg er tilgengæld også vild med serier, der handler om hospitaler.
Jeg kan godt lide serien Skadestuen, undtagen jeg synes, der er for meget kæresteri i den.

Denne her minder om skadestuen. Men her er de ude i en jungle, hvor der ligger en klinik, hvor man følger med i folkene der arbejder på klinikken. Selvfølgelig bliver nogen forelsket i hinanden osv, men lige her synes jeg, det er spændende. Det handler om, at folk kommer ind og er skadet, og de skal tage ud til steder, hvor folk er kommet til skade samt hjemmebesøg.
Men de bruger ikke de normale ting, man normalt bruger på et hospital. De bruger en del ting fra Regnskoven. Hvor de nye læger der kommer til stedet ( det er bla. dem man følger) skal lære, hvordan tingene fungerer i junglen.

Jeg synes, den er så god(:
Så er dejligt at have fundet en god serie(:

Er der nogen af jer, der har set den?

Kram Heidi(:

9 kommentarer:

  1. Elsker også bare jul! ;) og flot blog du har ;)

    Tag et smut forbi min blog, hvis det lyster ;) - måske kunne vi følges?
    - http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det forstår jeg godt, du gør(:
    Mange tak.
    Jeg vil meget gerne følges.
    Jeg bliver fast læser med det samme(:

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er fast læser nu ;)
      hvordan har du fået så mange faste læse? ;)

      Slet
    2. Mange tak(:
      Jeg har brugt rigtig lang tid på at skrive til andre blogge, hvor jeg kommenter deres indlæg, samt skriver de er velkommen til at kigge forbi min blog.
      Førhen skrev jeg til 10-20 stykker pr. dag + jeg kommenterede indlæg hos dem, jeg var fast læser af. Men jeg har også haft mange give aways, som har gjort, folk er fundet min blog og er blevet fast læser(:

      Slet
  3. Jeg har en GIVE-AWAY igang på bloggen,
    hvor du kan vinde et ur fra DYRBERG/KERN til værdi af 1000,-
    Kig forbi hvis det lyder fristende :D

    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html

    SvarSlet
  4. Jep, fulgte den fast, da den kørte på kanal 4. Vidste du forresten at Dr. Mina Minard (Mamie Gummer) er Meryl Streeps datter? :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Vidste slet ikke, den havde kørt på kanal 4.
      Ej, det vidste jeg slet ikke.
      Ej, hvor sjovt(:

      Slet