onsdag den 31. januar 2018

Weekendophold i København


Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme på weekendophold i København

Der er nemlig rigtig mange ting, som jeg gerne vil se eller gense i København eller i omegnen.

Hvis man skal på weekendophold i København, så kan man vælge at overnatte i en af Charlottehavens ferielejligheder.
De har mange lækre faciliteter. Efter en lang dag i København, så kan man vælge at slappe af med en kop varm kakao i deres cafe eller slappe af i deres Fitness & Health Club, hvor der er pool, sauna og saunagus. Man kan også vælge at træne i deres fitnesscenter, hvis man gerne vil træne inden, at man begiver sig ud i København.

Jeg kunne godt tænke mig at gå en tur på Strøget igen. Og så vil jeg gerne besøge Disney butikken, der er på Strøget.

Jeg vil gerne se Politimuseet, Den Blå Planet, Københavns Zoo, Zoologisk Museum, Den lille Havefrue, Dyrehaven og Bakken og meget andet.

Der er virkelig mange spændende ting at se over på Sjælland. Men jeg kommer der ikke så tit på grund af broen. Jeg har til gengæld set en del ting på Fyn og Jylland. Men mangler lige en del ting over på Sjælland, som jeg gerne vil se.
Men sådan et weekendophold i København vil passe perfekt, da jeg så kan få set nogen af de ting, som jeg gerne vil se.

Er der nogen ting i København, som I gerne vil se(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar