onsdag den 17. januar 2018

Lækre LING Skincare produkter


Jeg har været så heldig at få lov at teste en masse produkter fra Spashop.dk

Denne gang har jeg testet nogen lækre produkter fra Ling - New York

Jeg har lidt meget af tør hud og rødmen. Specielt imellem mine øjenbryn. Og bare generelt tørhed oppe i panden. Men disse produkter har virkelig hjulpet mod tørheden. Og rødmen er også blevet betydelig mindre.



Jeg har haft testet disse fire produkter. Nedenunder vil jeg skrive lidt om hvert produkt.



Vitamin K  - Denne creme hjælper med at sprede blodet gennem cellerne. Det har den effekt, at ens sprængte blodkar og rødme bliver reduceret. Jeg bruger denne creme hver morgen og aften. Jeg putter den mellem mine øjenbryn, hvor jeg har haft en del rødmen. Den har virkelig virket på min rødmen. Den er heldigvis ikke fedtende, og den trænger hurtigt ind i huden.



Re- Lite Eye Gel  - Jeg har i mange år lidt af mørke rander under øjnene. Og jeg har prøvet en masse produkter mod mørke rander under øjnene. Og det har ikke haft virket. Det eneste der førhen har virket er make-up. Men denne her har reduceret de mørke rander under mine øjne. Jeg egentlig aldrig rigtig troet på, at et produkt kunne fjerne de mørke rander under øjnene, men mine er virkelig blevet reduceret ved at bruge denne. Jeg bruger den hver morgen og aften. Hvis man lider af hævelse under øjnene eller omkring øjnene, så kan den også bruges til det.



Renew and Clear - Denne rensende glycol lotion er bedst egnet til en fedtet hud. Den hjælper blandt andet med at eksfoliere døde hudceller og fjerne tilstoppede porer.
Jeg har en lidt underlig hud, da jeg mellem øjenbrynene og panden har lidt af tør hud og rødmen. Men på mine kinder og hagen har jeg en lidt fedtet hud. Denne her lotion har hjulpet, så min hud er blevet mindre fedtet. Denne her bruger jeg også hver morgen og aften. Den trænger hurtig ind i huden, og den er ikke fedtende. Og det kan jeg rigtig godt lide.



Ginseng Therapy Moisture Mask - Dette er en ansigtsmaske, som giver huden en glød lige efter brug. Efter længere tid brug formindsker den blandt andet rødme.
Jeg har brugt den nogen gange, og den har allerede fjernet nogen af de røde pletter, som jeg har på kinderne. Masken skal blive på i 15 minutter. Den er nem at smøre på, og man skal ikke bruge særlig meget af gangen. Den er nem at fjerne bagefter. Jeg har før oplevet, at nogen ansigtsmasker er svære at fjerne, og man ender det med at få det i håret, hvor det størkner osv. Men denne her er nem at fjerne bagefter.

Jeg har nu prøvet nogen produkter fra Spashop.dk i en måned ca. Og min hud har fået en dejlig glød, og de røde pletter på kinderne og mellem øjenbrynene er blevet mindre. Jeg har ellers prøvet så meget mod de røde pletter, og det er først nu, at jeg har fundet nogen produkter, der virker. Jeg havde næsten opgivet at finde noget, der virker. Den tørre hud mellem øjenbrynene, som jeg også har prøvet alt muligt imod, den er også ved at forsvinde. Igen var jeg ved at opgive, da jeg har prøvet alle mulige produkter mod det tørre hud. Så jeg kan virkelig se en forskel.

Jeg var lidt skeptisk inden, at jeg gik i gang med produkterne, da jeg som sagt har prøvet mange produkter efterhånden for at komme de røde pletter og tørre hud til livs.
Jeg bruger en creme til kroppen, og den er god til tør hud, men den har ikke hjulpet med det tørre hud i ansigtet. Og så har jeg prøvet forskellige ansigtsmasker og andre cremer, og intet har virket. Ikke før nu. Så jeg er virkelig glad for, at jeg har prøvet disse produkter.

Spashop.dk har også mange andre lækre produkter. De har blandt andet make-up, duftlys og bøger samt meget andet(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar