onsdag den 31. januar 2018

Hotel Transylvania


Efter at jeg har mødt Brians to børn, så har jeg fået set en del børnefilm og børneserier.
Og sådan har jeg opdaget nogen rigtig gode børnefilm.

En film, som jeg synes, der er rigtig god, det er Hotel Transylvania

Jeg har både set 1'eren og 2'eren.



Jeg synes, at den er sjov og spændende.
Den handler om Dracula, som har en datter. Hun er teenager, og hun fylder år. Så Dracula holder en kæmpe fest for hende. Han har et hotel for monstre. Men mennesker må ikke komme på hotellet. Men en dag dukker der en dreng op, som ender med at hjælpe Dracula med festen. Han bliver klædt ud som et monster, så de andre ikke opdager, at han er et menneske. Draculas datter bliver vild med drengen, og han bliver også vild med hende. Dracula prøver at holde de to adskilte.
De synes, at mennesker er onde, men drengen er det stik modsat af det billede, som de ellers har af mennesker. Så Dracula begynder at synes om drengen, selvom han ikke helt vil indrømme det.
Det handler blandt andet om festen. Om hvordan drengen sætter gang i festen, og alle monstrene er vilde med den, da Draculas fester plejer at være lidt kedelige.

Den er virkelig sjov. Det er nogen sjove monstre, der er med.
Og 2'eren er også rigtig god.

Begge film kan lejes eller købes inde på Blockbuster(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar