tirsdag den 30. januar 2018

Lille Charlie har været ved dyrlægen


Lille Charlie, som er min og Brians kat har været ved dyrlægen to gange på en uge.
I torsdags begyndte hun at humpe på det ene ben. Brian tog til dyrlægen med hende fredag.
De kunne ikke mærke noget. Så hun fik smertestillende, og vi skulle ringe mandag, hvis hun stadig humpede. I går var jeg ved dyrlægen med hende, hvor hun fik taget røntgen.
Vi får forhåbentlig svar i dag.

De sagde, at de aldrig havde set en kat, der var så god til at få taget røntgen. Hun var så dygtig. Men hun har også et meget roligt temperament.
De troede ikke, at der er noget, der er brækket. Men hun gav lidt udslag ved det ene knæ, da hun trykkede på det, men om det var, fordi hendes tålmodighed var ved at slippe op, eller fordi det gjorde ondt, det kunne de ikke sige.

Hun vil gerne lege, og tro mig, når der er godbidder i farevandet, så kommer hun. Men hun går kun på 3 ben. Men hun får stadigvæk smertestillende.
Jeg kan virkelig ikke se, hvad det kan være. Men ja, nu får vi forhåbentlig snart noget at vide.



Jeg har været så bekymret for min lille baby. Og det er jeg selvfølgelig stadigvæk.
Jeg kan ikke lide, når jeg ikke ved, om mine babyer har ondt.

Vi skulle gerne få svar i dag fra dyrelægen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar