onsdag den 31. januar 2018

Flotte spisebordsstole


Hos Ilva har de mange flotte spisebordsstole

De har spisebordsstole i forskellige designs, og som er lavet i forskellige materialer. De har fx stole, der er med stof, kunstlæder og stole i træ samt andre materialer.

De har stole i forskellige farver som de klassiske sorte, hvide, træfarvede., men også i lidt anderledes farver som blå og blågrå.



Jeg kan rigtig godt lide denne spisebordsstol fra Ilva.
Jeg kan godt lide farven, og at den betrukket med stof.
Den koster kun 299kr. Det synes jeg er billigt.

De har stole i forskellige prisklasser. De har også de klassiske skalstole. Og så har de fx de populære Dolphin spisebordsstole.

Jeg synes, at de har et stort udvalg af spisebordsstole, og der er personligt mange af dem, som jeg godt kan lide.

Så hvis du står og skal have nye spisebordsstole, så synes jeg, at du skal kigge forbi Ilvas hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar