lørdag den 20. januar 2018

En lækker cardigan


Jeg sad lige og kiggede på tøj på nettet, og jeg fandt en rigtig lækker cardigan.
Den er så fin. Den er fra det lækre mærke Betty Barclay

Jeg kan rigtig godt lide farven på cardiganen.



Man kan både bruge den til at have udover en trøje, men jeg synes også, at man kan bruge den til, hvis man er ude og gå en tur en lækker forårsaften.

Hos Johsfashion.dk har de et fint udvalg af tøj fra Betty Barclay.
Denne fine cardigan kan købes derinde.

De har også mange fine bluser derinde fra dette mærke. Men de har også fx bukser og striktrøjer derinde.

Jeg synes, at tøjet er meget stilfuldt, og så kan jeg godt lide farverne på tøjet.
Der er både sort tøj men også tøj med lidt farver på(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar