mandag den 29. januar 2018

En flot lampe


Jeg kan godt lide lamper. En lampe behøver ikke bare være en lampe.
Lamper kan sagtens være en rød tråd i ens indretning. Det kan fx være, at man har lamper i hele stuen fra det samme mærke. Mange lamper fås både som loftslampe, bordlampe og guldlampe.

En lampe jeg godt kan lide, det er den smukke Flowerpot lampe
Den fås i flere forskellige farver. Den fås både som loftslampe og bordlampe.



Jeg kan godt lide den i farven hvid.
Dette er den ene bordlampe. Den fås også, hvor den ligner mere en skrivebordslampe.
Den kan jeg også rigtig godt lide.

Flowerpot lamperne kan købes inde på Designfund.dk
De sælger ting til boligen som indretningsting som vaser, lamper og julepynt. Men de sælger også ting til køkkenet som fx service.
De har rigtig mange lækre ting derinde. Og de forhandler mange af de kendte mærker.

Så hvis du står og mangler noget nyt til boligen eller en god gave til en, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi hjemmesiden.
Specielt hvis du står og mangler en flot lampe(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar