mandag den 29. januar 2018

En film, som jeg gerne vil se


Jeg elsker hajfilm. Og jeg har lige set, at der er kommet en ny hajfilm inde på Blockbuster.dk
Den hedder Cage Dive

Den handler om tre unge, der skal ned i sådan et dykkerbur for at se hajer. Men så bliver båden ramt af en kæmpe bølge, og så kæmper de tre unge for at deres liv. De er ude midt på vandet. De er åbenbart kommet ud af buret. Og så svømmer hajerne rundt om dem.
Det ved jeg efter at have set traileren.

Umiddelbart synes jeg, at den minder lidt om filmen 47 Meters Down, som jeg før har skrevet om.
Men den var en god film. De bliver dog fanget i et dykkerbur 47 meter nede i vandet. Og de er to søstre.



Man kan leje den på Blockbuster fra den 1. februar.

Jeg vil gerne se den sammen med Brian. Så det bliver nok næste gang, at jeg er her i en weekend.

Jeg har altid elsket at se hajfilm. Og jeg har også set mange efterhånden.
De har flere forskellige hajfilm inde på Blockbuster.

Blandt andet 47 Meters Down.
De har også en, der hedder Jurassic Shark.

Så hvis du også er vild med hajfilm, så kan du i hvert fald finde nogen inde på hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar