fredag den 19. januar 2018

Et mærke, som jeg godt kan lide


Et mærke, som jeg har fået øjnene op for, det er mærket Kreafunk

Kreafunk er et dansk mærke, der laver blandt andet headset, højtalere og powerbanks.
Udover at deres produkter er af god kvalitet, så har de gået meget op i selve designet på produkterne. Og jeg er helt vild med designet.

Jeg kan rigtig godt lide deres højtaler, der ligner ugler. De er virkelig søde.
Men de har også rigtig mange andre flotte ting.



Jeg kan også rigtig godt lide de hvide høretelefoner, som der er på billedet.

Designfund.dk sælger blandt andet produkter fra Kreafunk. Der kan man fx købe de søde højtalere, der ligner ugler, som jeg nævnte tidligere i indlægget.

Når man køber et produkt fra Kreafunk, så kommer produktet i en fin trækasse, som man fx kan bruge til opbevaring eller til at stille ting ovenpå.

Hvis I godt kan lide elektronik, men som har et anderledes og flot design, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden med Kreafunk produkter(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar