onsdag den 31. januar 2018

Lækker konfirmationsmad


Hvis du gerne vil bestille mad udefra til en konfirmation, så kan du overveje at bestille en buffet.
Med en buffet kan folk tage det, som de vil have. Og man slipper for at skulle anrette mange tallerkner.

Hos Jespers Torvekøkken har de en konfirmationsbuffet
Jespers Torvekøkken leverer ud til København og omegnen.

I deres buffet er der som forret blandt andet serranoskinke med melon, varmrøget laks med syltet grønt og hjemmelavet pesto og saltede mandler og meget andet. Forretterne bliver serveret på træplanker, som bliver sendt rundt på bordene.

Som hovedret er der to slags kød, som er oksefilet og kylling med forskellige tilbehør som grønt og sauce. Derudover er der en italiensk inspireret kartoffelsalat, klassisk tomatsalat og frillicesalat.

Til dessert er der to slags desserter. Det er lakrids tiramisu med bær og karamelliseret mandler, og rabarbertærte med mascaraponecreme på en mazarintærte og toppet med grov pistacie støv.

I kan læse mere detaljeret om retterne, da jeg ikke lige har fået alt tilbehøret med osv.

Jeg synes, at det lyder som en lækker buffet.

Jeg har engang fået buffet til en konfirmation. Og det synes jeg var lækkert. Specielt, fordi jeg er ret kræsen, så jeg kan godt lide, at man kan tage, hvad man vil have(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar