fredag den 19. januar 2018

Sommerhus i Skagen


Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme i sommerhus i Skagen
Jeg har før været i Skagen en gang. Det var dog ikke i sommerhus. Det var bare et lille visit.
Der var jeg ude på Grenen. Vi kørte med den der Sandorm, eller hvad den nu hedder. Det er en traktor, der kører med sådan nogen vogne bagpå. Så er man fri for at gå den lange tur ud på grenen. Og så var det også sjovt at køre med Sandormen.

Jeg havde Fox med derud. Han var bare en lille baby dengang.



Som I kan se, så blæste det meget den dag.
Men solen skinnede. Så det var fint vejr.

Så at se grenen er noget, som jeg klart kan anbefale. Bagefter var vi kort nede i byen og kiggede lidt i butikker.
Men ellers fik vi ikke set særlig meget af selve Skagen.
Jeg har hørt rigtig meget godt om Skagen. Så jeg kunne godt tænke mig at komme derop på ferie i et sommerhus.

Hos DanCenter har de nogen fine sommerhuse i Skagen. Desværre er der en del af dem, hvor man ikke må have hund med. Men der er da et par stykker, hvor man gerne må have hund med.
Jeg vil jo gerne have Fox med, når jeg skal i sommerhus.

De har sommerhuse i forskellige størrelser. De har også sommerhuse, hvor der er spabad i.
Mange af sommerhusene ligger ikke langt fra vandet.

Men I kan læse meget mere om deres sommerhuse i Skagen inde på hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar