tirsdag den 30. januar 2018

En fed lampe


Jeg kan rigtig godt lide lamper.

Jeg har fundet en rigtig fin bordlampe fra Ilva.



Jeg kan rigtig godt lide denne lampe. Jeg kan godt lide, at den er lidt anderledes, da den ikke har en lampeskærm.

Det er som sagt en bordlampe.
Jeg synes, at den vil passe godt til et skrivebord eller et lille bord ved siden af en sofa eller en stol.

Hos Ilva har de mange flotte lamper
De har blandt andet bordlamper, gulvlamper og loftslamper.

De har lamper i forskellige prisklasser.
Lampen, der er på billedet, den koster kun 349kr. Det synes jeg personligt ikke er særlig meget for en fin bordlampe.

Hvis du står og skal have en ny lampe, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi Ilvas hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar