onsdag den 3. januar 2018

Mine julegaver


Hvert år plejer jeg at lave et indlæg, hvor jeg viser jer mine julegaver. Jeg havde ikke tid til det lige efter jul, så jeg gør det nu.
Som jeg altid plejer at skrive, så er det ikke for at blære mig. Jeg er meget taknemmelig for alle mine julegaver. Jeg ved, at der er nogen, der ikke får nogen julegaver overhoved. Så jeg understreger hvert år, at det ikke er for at blære mig, og at jeg sætter meget pris på hver gave, som jeg har fået.



Fire håndklæder.



En kagedåse fra Matador og julekugler fra Medusa.



En tapedispenser, tape, filmen Forfalskerne, spillet Idiot Kundskab, spillet Bezzerwizzer - Året der gik 2017 og serien Broen sæson 1.



To Mumi krus og en Mumi kalender.



En mascara fra Nilens Jord, et broderisæt og et gavekort til Cafehygge.



Sko fra Anna Field.

Jeg har også fået to gavekort til Maxi Zoo og penge.
Gavekortene havde jeg fået brugt inden, at jeg fik taget billeder af gaverne.

Jeg vil gerne lære at brodere, og min veninde, Camilla vil gerne lære mig det, så som en ekstra gave fik jeg et broderisæt.

Af Brian fik jeg et smukt navnearmbånd. Men det viser jeg i et separat indlæg(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar