mandag den 29. januar 2018

Lækre butikker i London


Jeg tænker tit på, da jeg var på ferie i London. London ramte mig bare.
Jeg kan godt lide, at alle var så venlige. Jeg var knap så vild med, at der altid var så mange mennesker i metroen osv. Men ja, sådan er London, ligesom sådan er København.
Men hvis man ser bort fra det, så er jeg vild med London.
Jeg vil rigtig gerne vise Brian London. Han har aldrig været i London. Og jeg vil gerne vise ham hvor fantastisk en by, det er.

Hos Spies har de rejser til London
De har fx en pakke, hvor det både er hotel + morgenmad og fly for en pris. Prisen er per. person. Det er nogen udvalgte tilbud, som de har. Men man kan også se hvilke hoteller, der er. Og ude i siden kan man læse lidt om hotellet. Fx. om hvor langt der er til metroen, om der er internet på hoteller, og om der er en restaurant på hotellet osv.

Der er så mange lækre butikker i London.
Der er blandt andet en Mumi butik. Den hedder The Moomin Shop. Det var faktisk min veninde, Camilla, der fortalte mig om den butik. Jeg fik shoppet en hel del i den butik.
Men de har også en Disney butik og en M&M's butik, hvor du kan lave dine egne M&M's, hvor du selv kan vælge, hvad der skal stå på dem.



Jeg skrev blandt andet babyernes navne på mine.

De har også en Primark i London. Der har de billigt tøj, sko og accessories.
Jeg købte flere par sko, et sjal og en taske samt meget andet.

Og så har de nogen hyggelige cafeer i London.

Jeg er helt vild med London, og jeg vil meget gerne tilbage dertil(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar