onsdag den 31. januar 2018

Storbyferie


Hos Spies kan du finde et fint udvalg af ferier til storbyer.
Så hos Spies er der stor mulighed for, at du kan finde din næste storbyferie

De har ferier til London, Paris, Prag, New York, Rom, Venedig og Tokyo samt mange andre byer.





Jeg har selv været i London og Paris. Og som I ved, så er jeg helt vild med London.

Jeg kunne også godt tænke mig at komme til Berlin. Der kunne jeg godt tænke mig at se resterne af Berlinmuren, en konzentrationslejr, der ligger lidt udenfor Berlin, og så er der en Ritter Sport butik, hvor man kan lave sin egen Ritter Sport.

Men der er selvfølgelig også andre storbyer, som jeg godt kunne tænke mig at komme til.
Men hos Spies har de i hvert fald et stort udvalg af ferier til storbyer.
De har til rigtig mange forskellige storbyer. Hvis man trykker på et af bynavnene, så kommer der et udvalg frem af hoteller i den pågældende by.

Så jeg synes, at I skal tage et kig forbi hjemmesiden, hvis I går og overvejer en storbyferie(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar