fredag den 28. september 2012

Som mor som datter

 
 
 
Forrige år fødte Nala 3 dejlige killinger.
Min far og stedmor købte den ene, og hun hedder Lille Nala.
Hun blev døbt Lille Nala, fordi da min lillesøster så et billede af dem, sagde hun den ene, var en Lille Nala. Og så blev jeg ved med at kalde hende det, selvom Casper først ville have, hun skulle hedde noget andet, vendte jeg altid tilbage til Lille Nala.
Og der er en god grund til, at hun hedder Lille Nala.
 
 
Her kan man se, hvor Lille Nala har det fra med at ligge sådan.
 
Lille Nala har arvet pelsfarverne fra sin mor, men pelstypen er fra sin far, som er Norsk skovkat, og det kan man tydeligt se, at hendes pels bærer præg af.
Men alligevel er der noget i Lille Nala, der gør, at hun minder mig om min Nala og om hendes søster, Freja.
 
 
Lille Nala.
 
 
 
Min Nala.
 
 
Aftegningerne på kroppen, bla. i hoved, gør, de ligner hinaden meget.
Kan godt være, nogen synes, de ikke ligner hinanden, men det synes jeg helt bestemt, de gør.
 
Men de minder også om hinanden i personlighed lidt.
 
De er begge to rigtig gode jæger, og de er begge to lynhurtige.
De elsker begge to at lege, og der er de også vildt hurtige, når man leger med dem.
De vil helst ikke holdes, men man kan godt gå ind og snakke med dem.
 
Som mor, som datter(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar