søndag den 2. september 2012

En utrolig hyggelig aften



Det var rigtig hyggeligt at være til bryllup igår.
Vi fik noget lækkert mad og en utrolig lækker kage(:

 
Vi piger/kvinder fik klippet et stykke af brudens slør, og jeg og Casper fik sat vores på bilen idag.
Så har vi et minde(:
 
Idag er jeg så træt. Det er helt vildt. Lidt som at have tømmermænd, men jeg drak intet alkohol igår, da jeg helst ikke vil drikke alkohol.
Så har sovet meget idag. Senere idag var jeg og Casper i Rosengårdscentret for at shoppe, men jeg fandt intet, men skal ind og shoppe lidt på nettet om lidt(:
Hvis jeg da kan finde noget.
 
I aften skal vi have grilmad, da vi begge er smadret idag.
Men jeg havde det så hyggeligt igår aftes. Fik snakket med nogle forskellige mennesker.
Var rart at være ude og møde nye mennesker(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Lyder til det var et godt bryllup! Får vi ikke et billede af dig at se fra brylluppet? :)

    SvarSlet
  2. Jeg fik desværre ikke taget et eneste billede af mig selv:/
    Er ret utroligt, fordi plejer altid at skulle have taget billeder af mig selv.
    Men jeg havde travlt med at filme, tage billeder eller få Casper til at tage billeder.
    Men har tænkt mig enten i aften eller imorgen ligge et billede ind af de sko, jeg havde på til brylluppet(:

    SvarSlet