tirsdag den 18. september 2012

Et blandet indlæg


Imorgen skal jeg i Rosengårdscentret med min veninde.
Det er ca. 2 måneder siden, jeg sidst var sammen med hende, så det bliver godt at se hende igen.
Vi har sikkert en helt masse at snakke om. Det plejer vi at have(:

 
Gammelt billede af min veninde og mig.


Imorgen sidst på dagen kommer der også en anmeldelse af noget katte og hundefoder, som mine dejlige dyr har testet(:

Jeg håber virkelig meget, at jeg modtager pyrus imorgen, fordi glæder mig vildt til at se den julekalender igen(: Fordi imorgen er det 4 dage siden, den blev afsendt, og der stod mellem 2-3 dage.


Jeg går nok snart i seng, fordi jeg er lidt træt. Og jeg skal mødes med min veninde kl. 11.00 imorgen, og jeg skal nå og i bad, spise morgenmad og lige tjekke bloggen, så lidt "tidligt" skal jeg op.
Og med "tidligt" mener jeg, at for dem der går i skole og på arbejde, er det ikke tidligt, men for mig er det.

Så godnat til jer, mine kære læsere(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hej Heidi!
    Har læst din blog i et stykke tid nu, og det utroligt så meget du minder om mig ;)

    Kram

    SvarSlet
  2. Mange tak fordi du følger min blog(:
    Ej hvor sjovt, du synes, vi minder om hianden.
    Det er altid sjovt at møde nogen, hvor man minder om hinanden(:

    SvarSlet