tirsdag den 25. september 2012

Så er de 3 heldige vindere fundet



Så har jeg fundet de 3 heldige vindere af denne give away.

1000 tak til Smikka for at have sponsoreret denne utrolig fine give away.
Og så 1000 tak til jer der har deltaget(:

Jeg har endnu en gang brugt random.org og stadigvæk er der intet billede med, da jeg stadigvæk ikke kan finde ud af det.

Men den første vinder denne halskæde
og det blev nr. 19, og der gemmer bloggen Neglerier sig bag.

Den anden vinder denne halskæde og det blev nr. 11.
Og der gemmer bloggen Fru Olsen sig bag.

Den sidste vinder denne halskæde, og det blev nr. 1.
Og der kommer bloggen Kreaman sig bag.
Og som nogen ved, så er hun min mor, og jeg vil bare understrege, at jeg ikke har snydt.
Bare så jeg ikke pludselig får nogle kommentarer, hvor folk mener, jeg har snydt, fordi det har jeg nemlig ikke.

Jeg vil kontakte jer med det samme, så jeg kan få jeres adresse, som jeg så kan give videre(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar