torsdag den 6. september 2012

1000 tak for støtten


1000 tak fordi mit indlæg om min angst blev taget så godt imod.
Det betyder meget for mig.
Og 1000 tak for alle jeres kommentarer.

Det er rart at vide, at man ikke er den eneste, der har angst. ( Selvom jeg godt ved, jeg ikke er den eneste men alligevel.)
Men det er nu rart at vide, man ikke er den eneste.

Og det er det, jeg godt kan lide ved blogland. Herinde er det lige meget, om man har angst eller ej.
Folk ser ikke ned på en. Folk dømmer ikke en.
Og man kan hurtig blive dømt i den virkelig verden.
Men herinde er det helt iorden, at man er, som man er, og det kan jeg rigtig godt lide.

1000 tak for jeres støtte(:
Til jer der ikke har læst indlægget, men som gerne vil læse det, kan I finde det lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar