fredag den 28. september 2012

Husk lige tandbørsten



Er der nogen af jer, der følger med i Husk lige tandbørsten?

Jeg troede først slet ikke, det var noget for mig, men Casper ville gerne se det, da første afsnit kom, så jeg gav det en chance, og jeg synes, det er ret sjovt.

 
 
Jeg skal ihvertfald se det her kl. 20.00 på Dr 1.
 
Jeg kan rigtig godt lide Kristian Fuhlendorff.
Jeg har set serien Kristian. Og den var også sjov.
Og jeg ved, i det nye år kommer med nogle stand up show, hvor han ihvertfald skal optræde i Odense, og det kunne jeg godt tænke mig at se.
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hmm. Jeg har selv "ikke noget for mig" følelsen. Så måske sku jeg se det næste fredag ;)

    God weekend herfra
    ninnak.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ja, det kunne være, du synes, det var sjovt(:
    Og mange tak.
    Rigtig god weekend til dig(:

    SvarSlet