søndag den 9. september 2012

Skal jeg lave en facebook side?



Jeg har længe gået og overvejet, om jeg skulle lave en facebook side til min blog?
Jeg er altid en, der skal tænke længe over det at oprette noget på nettet.
Jeg når altid at slette det igen, når jeg får oprettet noget.

Men jeg vil høre jer ad, hvad I synes.
Fordi det er jo pga. jer, jeg vil lave en. Og er jo ikke særlig fedt at lave en, hvis ingen vil følge den.

Og så er mit problem med det. Når jeg opretter en side, som jeg gør ude på facebooks forside. Så kan man vælge nogle katoregier. Og har set ved folk, at deres katoregi er "Personlig blog." Den kan jeg bare ikke finde nogle steder. Hvor har I fundet det henne? Har kigget alle katoregierne efter.

Glæder mig til at se, hvad I svarer(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Når du har give aways, er kravende nogle gange at de skal like ens facebook side, så får man automatisk flere til.

    SvarSlet
  2. Ja, det havde jeg nemlig også tænkt på(:

    SvarSlet