søndag den 30. september 2012

Give away nr. 13



Så kommer den give away, jeg fortalte lidt om igår.

Mange forældre har travlt i hverdagene, så de når ikke at få læst højt for deres børn.
Det bliver kun til 15 min. om ugen, hvor læse-eksperterne anbefaler 10 min. om dagen.

Igen i år bliver legetøjet i Happy Meals skiftet ud med en børnebog. Og der vil komme 8 forskellige børnebøger. Det startede den 27 september og kører frem til den 31 oktober.

 
Her er 10 gode læsevaner for dig og dit barn(:
 
I den anledning vil der nu komme en give away, hvor 2 vindere hver vinder en børnebøg.
Den første vinder, vinder bogen Børnene Hedenold af Bertil Almqvist.
 
 
 
Anden vinderen, vinder børnebogen Hvid og sort og alle de andre af Inger og Lasse Sandberg.
 
 
Det eneste I skal gøre er at være/blive fast læser af bloggen.
Lægge en kommentar med enten jeres email eller link til jeres blog, så jeg kan kontakte de 2 vindere hurtigst muligt.
 
Give awayen slutter søndag den 7 oktober.
I skal have adresse i Danmark.
 
Jeg håber, I har lyst til at være med(:
 
Kram Heidi(:
 
 

12 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne deltage i din give away(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den deltager jeg selvfølgelig i... Mine børn ville elske at få nye bøger vi kan læse i :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  3. Rigtig fin give-away! :)

    millamusen@jubii.dk

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne være med. madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil være med :D

    Sarahno91@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Vi krydser fingre for bog nr.2 :-)

    Og kom endlig forbi min blog om, især sprogstimulerende, aktiviteter med børn: www.MinKusineMaria.dk

    SvarSlet
  7. Deltager :)
    Læsning til bettemand, er altid velkomment :)

    SvarSlet
  8. Hvid og sort og alle de andre kan jeg huske fra min barndom! Den kunne være sjov at se igen :-)

    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  9. Jep- selvfølgelig skal jeg da forsøge at vinde en bog :-)

    SvarSlet
  10. Jo tak - bøger og læsning til de små kan man da aldrig få for meget af! :-) ha' en dejlig aften!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  11. jeg deltager meget gerne i din fine giveaway

    x
    Margit fra Creative Tail
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  12. sikke da en skøn lille give away. med 6 børn ville sådan en god bog falde i godt jord.

    daisy
    skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet