søndag den 23. september 2012

Billige Disney film



Føtex har fra idag af Disney film til kun 80 kr.
Jeg skal helt sikkert over om lidt for at se, hvilke de har(:

 
Jeg håber virkelig, de har nogen, som jeg ikke har, og som jeg gerne vil have(:
Nogle gange har Bilka Disney film til 90 kr, og det synes jeg er billigt, men nu er det kun 80 kr i føtex.
Det er altså meget billigt(:
 
Jeg skal selvfølgelig nok vise jer Disney filmen, hvis jeg får købt en(:
 
Er der nogen af jer, der har været derover og købe en Disney film, eller har I tænkt jer at gøre det(:?
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg fik også lige købt Dumbo og Min Skøre Familie Robinson i dag i Føtex - så billigt! :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er virkelig billigt(:
    Jeg har faktisk ikke set Min Skøre Familie Robinson før.
    Kunne være jeg skulle prøve at se den(:

    SvarSlet