søndag den 2. september 2012

Disse 2 ting er bestilt hjem



Jeg fandt disse 2 ting på nettet, som nu er bestilt hjem(:

 
Pyrus. Alletiders julemand.
 
Har længe gået og tænkt på, jeg ville købe den.
Så nu er det gjort. Og glæder mig vildt til at se den igen(:
 
 
Så har jeg bestilt Law & Order: Criminal Intent sæson 1.
Har aldrig set den før, men læste om den idag, og det er en krimiserier.
Så den købte jeg også(:
Den glæder jeg mig også til at se.
 
Elsker at vente på ting med posten. Hader tilgengæld, når jeg får en seddel fra posten om, de har været her med en pakke, og jeg ikke var hjemme. Er så utålmodig med at vente til næste dag.
 
Kram Heidi(:
 

2 kommentarer:

  1. Åhh, Pyrus!!
    Hvor bringer det dog mange minder frem, plejede at se den hele året rundt!

    Håber du nyder dine nye film :)

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Gjorde jeg også altid, da jeg var yngre, men er begyndt på det igen(:

    SvarSlet