torsdag den 13. september 2012

Nervøs, nervøsog nervøs



Her kl. 10 skal jeg til møde med en sagsbehandler.
Jeg er ret nervøs. Jeg hader, når jeg ikke ved, hvad der skal foregå.
Jeg er lidt kontrollerende på det område. Vil gerne vide, hvad der skal foregå.
Og det gør jeg ikke.
Så jeg er nervøs.

I nat har jeg ikke haft det særlig godt psykisk. Og nu har jeg ondt i maven. Sikkert pga. jeg er nervøs.
Vil bare gerne have klokken bliver 10 nu. Så det møde kan blive overstået.
Er bange for, jeg ikke kan finde vej, fordi jeg er god til at fare vild. Så det er jeg også nervøs over.

Imorgen skal jeg til lægen for at have taget blodprøver. Der ved jeg i det mindste, hvad der kommer til at foregå(:
Jeg har det ikke godt med, jeg skal sådan to ting lige efter hinanden.
Har ikke så meget overskud. Og har tænkt meget over det i løbet af ugen.

Kram Heidi:/

3 kommentarer:

  1. Håber mødet gik godt!
    jeg skal selv til møde idag, og jeg er mega nervøs! -igen igen en ny sagsbehandler.

    SvarSlet
  2. Karina Due: Mange tak(:

    Mønneberg: Mange tak. Håber også dit møde gik godt(:

    SvarSlet