tirsdag den 11. september 2012

Bagelysten



Jeg tror, jeg er begyndt at få min bagelyst tilbage, og det synes jeg er dejligt.
Førhen bagte jeg ofte, og elskede at prøve nye ting. Pludselig gik lysten til at bage væk.
Måske fordi jeg fik det værre psykisk, og Freja døde osv, og at bage var det sidste, jeg tænkte på.

Men i søndags bagte jeg pitabrød. Okay, de smagte ok som pitabrød, men bedre som boller. Så bruger dem som boller.

 
 
Casper bagte drømmekage. Og den smagte rigtig godt.
Vi tog noget af den med ud til min far og stedmor igår.
 
 
 
Sidste uge bagte jeg cookies, som Casper kunne tage med på arbejdet.
Og nu overvejer jeg, om jeg skal bage gulerodsboller imorgen.
Og så fryse nogle af dem ned, så man har lækre gulerodsboller til en anden dag.
 
Jeg elsker, når vi har hjemmebagt i frysren. Er sjældent det sker efterhånden, men håber, det er ved at vende nu(:
 
Hvor ofte bager I(:?
 
Kram Heidi(:

7 kommentarer:

  1. jeg bager kun nnår vi holder fødelsdag så bager jeg boller ..

    eller når vi skal ha pizza den bund laver jeg selv ..
    jeg er ikke så vil med at bage men dem der spiser det jeg bager elsker det åh jo en kage når mine børn ønsker det :)

    SvarSlet
  2. Vi bager også selv pizzabund og andre ting til mad.
    Jeg elsker også, når andre bager(:
    Er faktisk sjældent, jeg bager kager. Det er mere brød og sådan(:

    SvarSlet
  3. Jeg elsker at bage og gør det super meget i perioder :) det er så lækkert med hjemmebagt.

    SvarSlet
  4. Der er ikke noget bedre en hjemmebag, jeg bager dog ikke så tit, fordi jeg er for doven tror jeg ;b haha

    XoXo Rikke
    - Sigaards.dk

    SvarSlet
  5. Louise: Det er også mere i perioder ved mig, at jeg bager. Elsker virkelig også hjemmebagt(:

    Rikke: Hehe kender jeg godt. Nogle gange vil jeg gerne have bagt noget, men så er jeg lidt for doven.

    SvarSlet
  6. MUMS ser lækkert ud - sidder og bliver helt lækkersulten!!!
    Ja, der kan såmænd være noget helt terapeutisk i at bage. Jeg synes altid det hjælper på humøret hvis man er lidt trist :-)

    SvarSlet
  7. Mange tak(:
    Kunne være jeg skulle prøve og bage, hvis jeg er trist. Kan være det hjælper på humøret(:

    SvarSlet