torsdag den 20. september 2012

Det er nu lidt hyggeligt



Jeg synes, det er lidt hyggeligt, at det er ved at blive efterår.
Det at når jeg går hen ad gaden at se, bladene blæser rundt.
At vi kan begynde at have sterin lys tændt.
Det at vi snart skal til at lave græskarmand, og at se det tændt udenfor, mens vi sidder indenfor.

Sidste år nødt jeg ikke så meget efteråret og vinteren, fordi jeg gik i skole, og jeg havde det ikke godt psykisk. Altså jeg har det jo heller ikke godt nu, men nu når jeg går hjemme, er det, som om jeg kan sætte mere pris på de små ting.

 
Vores græskarmand vi lavede sidste år.
 
Selvfølgelig er det træls med alt det regn, så kan vi nemlig ikke gå lange ture med Fox, så det er træls ved efteråret. Og det er også træls, når det bliver rigtig koldt om vinteren, men jeg glæder mig til, jeg i år kan nyde december måneden, fordi det følte jeg ikke, jeg gjorde sidste år, pga. jeg hele tiden tænkte på skolen.
 
Husk nu min give away, som slutter tirsdag i næste uge. Der bliver fundet 3 vindere.
I finder give awayen lige Her
 
Husk også bloggen har fået en facebook side, hvor mine I også kan se, når der bliver udgivet et nyt indlæg, og hvor der også kommer statusser op.
I finder min facebook side lige Her
 
Kram Heidi(:
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar