tirsdag den 25. september 2012

Smukke øreringe fra StarsForStacy




Idag modtog jeg 2 par smukke øreringe, som er fra StarsForStacy

 
 
 
Dette her er det ene par.
Jeg elsker den blå farve.
Den kan pifte et sort outfit op.
 
 
Det her er det andet par.
De er magen til det øverste. De er bare i sort.
Disse her ville passe godt til en farverig kjole.
 
Jeg vil bruge disse utrolig smukke øreringe til lidt finere brug, fordi jeg synes, de er så ufattelig fine.
Fx. hvis man skal til en fest, en fødselsdag, juleaften eller fx. nytårs aften.
 
StarsForStacy har en masse smukke øreringe, og de koster kun 149kr.
De har også en facebook side, som jeg synes, I skal kigge forbi.
Den finder I Her
 
Hvis nu nogen af jer, skulle være blevet forelsket i et par af deres smukke øreringe, så kan I få 25% rabat, bare I taster koden "dyreglad"
 
Så kan I fx. få købt en fødselsdagsgave eller julegave til jeres veninde, søster eller jeres mor(:
 
 
Kram Heidi(:
 
 
Dette indlæg er sponsoreret
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de da bare flotte :D

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Ja, de er virkelig utrolig smukke(:

    SvarSlet