torsdag den 26. april 2018

Weekendophold i København


Hvis du gerne vil på et weekendophold i København så synes jeg, at du skal overveje Charlottehaven.
De har hotellejligheder beliggende på Østerbro.
Charlottehaven har nogen lækre faciliteter. Der er både fitness, swimminpool, sauna og saunagus, fysioterapi, holdtræninger og en lækker cafe. På cafeen er der mulighed for at nyde dagens første måltid, morgenmaden, dagens anden måltid, frokosten eller dagens sidste måltid, aftensmaden.
Der er en juicebar, hvor man kan få lækre smoothies.

De har fire forskellige slags lejlighedstyper. Den ene er til 1-2 personer, den anden type er til 1-4 personer, den tredje type er også til 1-4 personer, og den fjerde type er også til 1-4 personer.
Der er forskel på lejlighederne i størrelserne. Den sidste lejlighedstype er en penthouse lejlighed, hvor der er to store dobbelt soveværelser, stor opholdsstue med køkken og et loungeområde, og så er der to store altaner.

Inde på Charlottehavens hjemmeside kan man læse om de forskellige lejlighedstyper, og man kan se plantegninger over de forskellige lejlighedstyper.

Der er rigtig mange spændende ting at se i København og bare generelt på Sjælland.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig snart at komme i BonBon-Land. Det er over 10 år siden, at jeg sidst har været i BonBon-Land.
Så hvis jeg engang skal til Sjælland, så vil jeg gerne i BonBon-Land.

Hvis I skulle vælge en ting at se eller opleve på Sjælland, hvad skulle det så være(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar