onsdag den 25. april 2018

Et godt tip til dine muffins


Hvis du elsker at bage muffins eller cupcakes, ligesom jeg gør, så har jeg et lille tip til dig. Jeg kan anbefale dig at bruge muffinsforme i silikone

Jeg kan godt lide at pynte cupcakes med frosting. Og det kan være pænt at beholde ens cupcakes i papirformene, men det kan være lige så pænt at tage dem ud af formene.
Hvis man vil have dem ud af formene, så kan jeg anbefale at bruge muffinsforme i silikone.
Der er det nemlig super nemt at få dem ud af formene. Man får dem ud hele uden, at der smuldrer små stykker af dem.

Det ser super godt ud med en cupcake med frosting uden en papirform. Men det ser nu også pænt ud med en pæn papirform.

Hvis man er uheldig, at ens muffins eller cupcakes bliver brændt på, så er det nemt at få kagerne ud af silikoneformene. Derefter er det nemt lige at vaske formene af.

Jeg har desværre engang bagt en kage, der brændte på, og den satte sig fast i formen. Det var ikke en silikoneform. Det var sådan en almindelig fast form. Men kagen havde sat sig fast i formen. Så det tog lang tid at få rengjort formen.

Men sådan noget undgår man, når man bruger silikoneforme til ens bagning(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar