mandag den 16. april 2018

Lækkert brugskunst


Jeg elsker brugskunst. Jeg elsker ting, der kan være med til at gøre ens indretning hjemmelig og hyggelig.

Hos Biva.dk har de et fint udvalg af brugskunst

Jeg har i sær fundet en ting, som jeg er helt vild med.



Jeg kan rigtig godt lide denne kasse på hjul. Jeg kan godt lide, at den har et lidt rustikt/gammelt look.
Jeg ville nok bruge den til tomme flasker og dåser. Altså sådan nogen med pant på.
Den vil være fin ude i en gang.

Udover denne kasse, så har de mange andre ting indenfor brugskunst. De har både puder, spejle og ure.

Lige nu kan man spare 15 % på deres brugskunst.

Hvis du står og mangler lidt nyt til din indretning, eller hvis du mangler at købe en fødselsdagsgave til en, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi Bivas hjemmeside og se deres fine udvalg af brugskunst(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar