mandag den 23. april 2018

Flotte havestole


De sidste par dage har vejret været godt. Jeg og Brian har været en del udenfor i lørdags og søndags. Vi har fået ordnet en masse ting i hans have. Jeg elsker at være udenfor, når vejret er godt.
Vi er ved at få hængt en hængekøje op i hans have. Jeg glæder mig til, når den er færdig, så jeg kan ligge i den, mens jeg læser en god bog.

Men jeg glæder mig også til, når vi kan sidde udenfor og spise noget mad, som man har grillet.
Når man sidder udenfor og spiser, så synes jeg, at det er vigtigt, at det er nogen gode havestole, at man har.

Hos IDEmøbler har de et stort udvalg af havestole

Jeg kan virkelig godt lide disse to havestole.





Jeg synes, at disse to havestole er rigtig fine, og de ser ud til at være gode at sidde i.

Jeg glæder mig så meget til, at når vi kan begynde at sidde udenfor og spise. Det kunne vi egentlig godt have gjort i fredags, men der var vi ude og handle, så der fik vi lige noget hurtigt mad. Så der blev ikke grillet.

Men havestole behøves ikke kun bruges til at sidde og spise i. Man kan sagtens sidde i en havestol og læse en god stol, eller mens man taler i telefon. Det har jeg tit gjort(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar