søndag den 22. april 2018

Bagepapir af silikone


Det er ingen hemmelighed, at jeg elsker at bage, og jeg elsker at bruge ting, der gør bagning nemmere.

Hvis man bager meget, så kan man også godt ende med at bruge en del bagepapir.
Men i stedet for bagepapir, så kan man bruge bagepapir af silikone

Bagepapir af silikone hedder også en bagemåtte eller bagefolie.
En bagemåtte kan man både bruge til at ælte dejen på og til at have inde i ovnen. Et bagefolie igen noget, man kan have i ovnen. Man kan også bruge den til at stege ting i indeni ovnen. Det de to ting har tilfælles, det er, at de nemt kan tørres af efter brug, hvor de så kan genbruges. Man genbruger altså den samme bagemåtte eller bagefolie igen og igen.

Det er utrolig smart. Og så sparer man i længden penge på bagepapir. Når jeg fx bager boller, så kan jeg godt bage en dobbelt portion, og der skal jeg så bruge 4 ark bagepapir, og jeg kan sagtens bage boller hver uge eller hver anden uge til, og derudover bager jeg også cookies, brød til suppe og kager osv. Så jeg bager en hel del. Så det kan hurtigt blive til mange ark bagepapir. Derudover bruger vi også bagepapir til, at når vi laver pomfritter i ovnen eller varmer rundstykker osv. Der bruger man også lige nogen ark bagepapir. Så i længden kan det godt betale sig at bruge penge på en bagemåtte eller bagefolie.

Jeg skal snart bage igen. Jeg tror, at jeg snart vil lave cookies igen. Men jeg skal også snart bage boller igen(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar