mandag den 23. april 2018

Betændelse og eksem i øret


Jeg har i noget tid nøjet med smerter i øret i perioder. Da jeg vågnede en dag i sidste uge, der havde jeg voldsomt ondt i øret, og det føltes, som om at noget af min øreprop sad derinde. Nogen gange sover jeg med ørepropper. Jeg prøvede at skylle mit øre flere gange, og der kom ikke noget ud.

Jeg fik en akut tid ved lægen. Der var noget blød inde i øret, og det var lidt hævet derinde. Jeg har fået øredråber, som jeg skal dryppe mit øre med 3 gange om dagen. Jeg har nemlig ørebetændelse og eksem i øregangen.

Hold da op, hvor har jeg ondt i mit øre. Men lægen sagde, at det kan gøre meget ondt. Jeg tager ofte panodiler, men de tager ikke altid alle smerterne. Jeg kan ikke tåle ipren osv. Så jeg må nøjet med panodiler.

Jeg har haft svært ved at sove de sidste par nætter på grund af smerter.

Jeg håber, at jeg snart kan mærke en bedring(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar